Integrációk és automatizációk

Integrációk és automatizációk

Integrációk és automatizációk

A B OnSite integrációs és automatizációk modulja összekapcsolja a vállalat meglévő rendszereit – legyen szó HR, beléptető, könyvelési vagy termelésirányítási platformokról. Az automatizált adatáramlás megszünteti a párhuzamos adminisztrációt, csökkenti a hibák számát és gyorsítja a folyamatokat. A rendszer képes előre beállított szabályok alapján önállóan végrehajtani feladatokat – például engedélyeket adni, értesítéseket küldeni vagy riportokat generálni –, így értékes munkaidőt szabadít fel és növeli a működés hatékonyságát.

R

Miért válaszd?

  • Valós idejű szinkronizáció – minden adat egy helyen, naprakészen.

  • Automatizált folyamatok – engedélyek, riasztások, riportok emberi beavatkozás nélkül.

  • Skálázhatóság – később bármikor bővíthető új rendszerekkel.

  • Gyorsabb reakcióidő – a változásokra azonnal értesítésekkel reagálhatsz.

P

Előnyök

  • Adatok automatikus áramlása külön rendszerek között.

  • Jelentősen csökkenti a manuális adminisztrációt és hibázási lehetőséget.

  • Gyorsabb és átláthatóbb döntéstámogatás.

  • Rugalmasság: meglévő IT-infrastruktúrába illeszthető.

Üzleti érték

Az integráció és automatizáció modul közvetlen üzleti előnye a költségcsökkentés és hatékonyságnövelés: megszűnnek a felesleges adminisztrációs körök, pontosabb lesz az adatkezelés, és kevesebb erőforrásra lesz szükség ugyanazon folyamatok működtetéséhez. Ezáltal a vállalat rugalmasabbá válik, és gyorsabban tud alkalmazkodni a piaci változásokhoz.

Minden adatod egyetlen kattintásra

Ne pazarold az időt több rendszer közti keresgélésre! Az integrációk és automatizáció modul egyetlen felületre központosítja a rendszereid által szolgáltatott adatokat. Így azonnal átláthatod a teljesítményeket, költségeket és folyamatokat – valós időben, naprakészen.

Akár a projektjeid hatékonyságát, akár a költségkereteid alakulását szeretnéd ellenőrizni, minden információ egy helyen, vizualizált kimutatásokban érhető el. Ez nemcsak gyorsabb döntéshozatalt biztosít, hanem versenyelőnyt is ad az adatokból nyert tudás által.

Integrációk

Gyakran felmerült kérdések

Összegyűjtöttük a leggyakrabban feltett kérdéseket, hogy gyors és átlátható választ kapj az Integrációk és automatizációk modul működéséről.

Hogyan működik az integrációk és automatizációk modul?

A rendszer összeköti a vállalat meglévő platformjait – legyen szó HR, beléptető, könyvelési vagy termelésirányítási rendszerről –, és automatikusan szinkronizálja az adatokat közöttük. Az előre beállított szabályok alapján önállóan hajt végre feladatokat (engedélyek, értesítések, riportok), így értékes munkaidőt takarít meg.

Milyen feladatokat lehet automatizálni?

Engedélyezési folyamatokat, értesítések küldését, riportok generálását, adatok átadását más rendszerek felé. Például: egy dolgozó belépése automatikusan indíthatja a munkaidő-nyilvántartást, vagy egy szállítmány érkeztetése generálhat raktárbejegyzést a könyvelésben.

Miért előnyös az integráció a mindennapi működésben?

Megszünteti a párhuzamos adminisztrációt, csökkenti a hibák számát és felgyorsítja az információáramlást. Az adatok mindig naprakészen, egy helyen érhetők el, így gyorsabb döntések és hatékonyabb folyamatok valósulnak meg.

Mi történik, ha nincs más rendszere a vállalatnak?

Ebben az esetben a modul nem szükséges. Ilyen esetekben a B OnSite saját felülete biztosítja az adatok rögzítését, feldolgozását és riportálását, így később bármikor könnyedén bővíthető más integrációkkal.

Operatív telejsítménymérés

A B OnSite operatív teljesítménymérési modulja valós időben rögzíti a munkafolyamatokhoz kapcsolódó adatokat, így pontos képet ad a dolgozói és alvállalkozói teljesítményről. A rendszer QR-kódok, belépési események és munkafolyamat-indítási pontok alapján méri, hogy ki mennyi időt töltött egy adott feladattal vagy projektben. Az összegyűjtött adatokból automatikusan készülnek kimutatások, melyek támogatják a vezetői döntéshozatalt, az erőforrás-tervezést és a hatékonyság növelését.

Operatív teljesítmény
Riportok és analitika

Riportok és analitika

A riportok és analitika modul átláthatóvá teszi a vállalat működését valós idejű adatok és testreszabható kimutatások segítségével. A rendszer automatikusan gyűjti és rendszerezi a HR, beléptetés, munkavédelem, teherporta, vendégkezelés és még sok akár egyedi rendszerek adatait, így minden vezetői döntéshez pontos, naprakész információ áll rendelkezésre. A vizualizált grafikonok és exportálható riportok megkönnyítik az elemzést és az eredmények összehasonlítását.